Afsluiter seizoen Oldstars

Vrijdag 29 mei waren we uitgenodigd voor het 3e Jan Brassien toernooi bij vv Steenwijk waaraan 16 teams verdeeld over 4 poules aan deelnamen. Samen met Irnsum waren we de enige Friese teams de meesten uit regio  Oost en omgeving Zwolle.
Voor ons dus totaal onbekende tegenstanders en dat hebben we geweten !

In een poule met Heino - Nunspeet en Vitesse 63 behaalden we slechts 1 punt, tegen Vitesse werd nipt met 4-3 verloren echter Nunspeet was duidelijk een maatje te groot, 4-0 aan de broek helaas.

Door afzegging van 2 ploegen was de consiquentie dat we 2.5 uur moesten wachten voordat we de laatste wedstrijd tegen Zwolle konden spelen. Hier kwamen we door o.a. het warme broeierige weer loom brak en stijf uit deze wedstrijd eindigde in een 2-0 verlies.

Na een gezellige nazit vertrokken we in een onweersbui die vlak na de laatste wedstrijd was losgebroken weer richting Burgum.

Al met al een heel gezellige en leerzame dag, stapje voor stapje komen ook wij er wel.

In oktober staat het eigen toernooi weer gepland.

Iedereen al vast een prettige vakantie gewenst!

Sjoerd Hoekstra.

 

 

Tiltrans
C. van den Adel
Sonac
Jumbo Burgum
Expert Meijer
Apuls